Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en zijn altijd heel voorzichtig met het verzenden. Mocht er toch iets kapot of gebroken aankomen dan vergoedt Villamila deze schade. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Indien dit gebeurt raden wij je aan om dit kenbaar te maken door te mailen naar Klantenservice@villamila.nl en ons te voorzien van de volgende informatie:
- Ordernummer
- Reden van beschadiging
- Foto van het product / zending waar het omgaat
Klachten
Het kan voorkomen dat je een klacht hebt. Heel vervelend! We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Klantenservice@villamila.nl , zodat we samen tot een nette oplossing kunnen komen. Leidt dit niet tot een nette oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.